четвъртък, 9 април 2009 г.

Тъй като днес съдът гледа делото срещу Р.Петков, докато той награждава в родния Плевен деца-акомпанитори, каквото и да означава това, да си спомним...

Оставката на министъра

От Сестра Галева, 18 години от Дупница

О....С.....Т.....
Ръката на Министъра затрепери и химикалката падна с трясък на пода. Отмалялата десница посегна към смачкания пакет и извади последната цигара. И кво като е без бандерол, засмя се той горчиво, Костов ще каже, че е престъпление срещу фиска! Запалката цъкна, но не произведе пламък. Министъра заопипва джобовете си за друга, но намери само смачкана визитка на дупнишки ресторант. Ех, аз като им казвам, че често си губя запалките, те не ми вярват и викат: Запалката, та запалката!

Министъра се наведе тежко, отвори най-долното чекмедже на бюрото си и извади преполовена бутилка. Огледа се за чаша, на единствената имаше ярък отпечатък от червило. Ей, голямо бедствие е тая жена, помисли си Министъра и отпи направо от бутилката. Мека топлина се разля по жилите му. Тоя Иван къв глупак излезе, пушки си поръчвал, лаптопи.....Така ли се прави бе, джанъм, директно! За тая работа си има хора, а ти после, правиш като мене-викаш не знам, не ми е докладвано и толкова.

О....С....Т...А...
Министъра отпи отново, този път му залютя. Дали да не мина на водка „Селект“? Дъбов вика, че не била лоша, ама напоследък не работели. Нещо го убиваше в десния джоб, наложи се да стане, за да успее да бръкне. Запалка! С наслада запали последната си цигара и се усмихна на облачето дим. Ама пък хубаво са го измислили това със Запалката! Почувства се почти като Антъни Куин в „Кръстника“. Или не беше той? Няма значение, така и така винаги се беше изживявал като Велински.

И какво имат срещу тия момчета Галеви, няма обвинения, няма доказателства, освен това са приятели с Таки и Люсито Стойков. А както се казва, приятелите на моите приятели са и мои приятели.

О....С....Т...А...
За всичко е виновно онова момченце Сергейчо. ДАНС та ДАНС. Те ти сега танцуващия с вълци! Той какво си мисли, че ще ми накриви бандерола с тия разработки и нерегламентирани контакти. Я да не почна аз да казвам откъде е регламентирано и откъде не! И не му стигна, че си разкъсах ризата пред журналистите да браня честта на министерството! Не му стига, че изразих изумлението си, недоумението си и омерзението си -това последното Яворчо ми го подсказа- от тази грозна атака срещу българската полиция. Сега ми иска и оставката! Ама тайно. Вика ми, Румене, аз ще те защитя, ама ти си подай оставката, така е редно. Аз пък няма да ти я приема, защото така сме се разбрали с нашите хора. Остави я ти тая работа, той и Петър си мислеше, че Феим е уредил работата, ама йок!
Министъра довърши бутилката, загаси фаса в една папка с надпис „Оперативно интересни лица-каталог 2008“ и хвана решително химикалката.

ОСТАВАМ! МИСЛЕТЕ ЗА МЕН КАТО ЗА ОГЪН! -надраска Министъра и се подписа. Р.П.
Почувства се облекчен, почти като навремето край фонтана. А, като казах фонтана, я да взема да звънна на президента да организираме един лов за събота и неделя! Излезе, подсвирквайки си „Води ме в някоя квартална кръчма....“. Дори чакащите го отпред журналисти не можеха да развалят настроението му.

март 2008 

 

p.s. Тогава нямах блог, но вече мога да се припозная като Сестра Галева. 

Share

2 коментара:

  1. Браво! :) Достойна сестра на Любов Руменова Петкова от Плевен.

    ОтговорИзтриване
  2. Спомням си го това, много ме беше накефило тогава, поздрав!

    Послепис-продължение за Р.П.:
    Ти изгоря за да ни светне!
    Твой С.С.

    ОтговорИзтриване