четвъртък, 25 юни 2009 г.

За кого се мисли Доган?

Открийте разликите:

А.Доган:
Властта е в моите ръце! Това искам да ви кажа!
В мене е концентрирана властта, а не е във вашите депутати, искам да го знаете това!
Направете го като жест към мен и бъдете убедени, че аз ще ви го върна. И този жест няма да е само любовта ми...
ДПС успява, защото, уважаеми журналисти, се основава на разума на сърцето - когато се мразим, действително го правим, когато се обичаме, се обичаме силно...


Евангелие от Йоан, глава 14
Да се не смущава сърцето ви; вярвайте в Бога и в Мене вярвайте.
Аз съм пътят и истината и животът...
Истина, истина ви казвам: който вярва в Мене, делата, що Аз върша, и той ще върши, и по-големи от тях ще върши....
Ако Ме любите, опазете Моите заповеди.
Share

1 коментар:

  1. Чудесна тема за сравнителен анализ за финансо-богослова Йордан Цонев.

    ОтговорИзтриване